Elektroniczna rezerwacja kolejki fot.: rfp
Miło nam poinformować, że odpowiadając na uwagi i potrzeby klientów wydziału komunikacji uruchomiono elektroniczną rezerwację kolejki.
Program jest na etapie testowania i rezerwacja wizyty dotyczy na razie jednego dnia w tygodniu (środy) niemniej już teraz serdecznie zachęcamy do korzystania z nowego narzędzia. https://kolejka.powiat-sredzki.pl/branch/6
Zasady korzystania z elektronicznej rezerwacji:
- Rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu, w którym dokonywana jest rezerwacja.
- Wybrana godzina podczas rezerwacji wizyty jest przybliżonym czasem, w którym wywołany zostanie przydzielony numer do stanowiska obsługi.
- Aby można było odebrać bilet z biletomatu należy potwierdzić swoją wizytę klikając w odpowiedni odnośnik wysłany w wiadomości email na adres podany podczas rezerwacji. Czas na potwierdzenie rezerwacji wynosi 1 godzinę od momentu jej dokonania. Brak potwierdzenia w tym czasie uniemożliwi zatwierdzenie rezerwacji
- Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wiąże się z niezałatwieniem sprawy w wybranym dniu.
- Co najmniej 5 minut przed umówioną wizytą, należy pobrać bilet wpisując numer identyfikacyjny rezerwacji internetowej na monitorze dotykowym automatu biletowego.Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji, spóźnienie jest równoznaczne z rezygnacją z wizyty i koniecznością pobrania bieżącego biletu do kolejki w celu załatwienia sprawy lub ponownej rezerwacji.
Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej spraw.
Zachęcamy do rejestracji! Będziemy też wdzięczni za konstruktywne uwagami na temat funkcjonowania programu.
rfp