Gmina zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2022 r.”. Zadanie było realizowane przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Wykonawcą prac była „EKO-MIX” Konstanty Spurek z siedzibą we Wrocławiu, która została wyłoniona w trybie zapytania ofertowego.
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 52 392,53 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 10 164,00 zł. Zadanie zakończyło się we wrześniu b.r. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 48,04 Mg.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do 31 marca 2023 r.
mpr
REKLAMA
REKLAMA