POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w gminie Kostomłoty

Zdjęcie ilustracyjne fot.: mp

WÓJT GMINY KOSTOMŁOTY OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W URZĘDZIE GMINY KOSTOMŁOTY

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • wykształcenie wyższe
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku 7. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa wodnego

WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:

  • umiejętność sprawnego planowania i organizacji pracy
  • odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, kultura osobista, dyspozycyjność
  • staż pracy w administracji publicznej
  • prawo jazdy kategorii „B”

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami i gospodarki mieniem komunalnym, w szczególności:

  • gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
  • prowadzenie ewidencji i inwentaryzacji mienia komunalnego,
  • gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy oraz sporządzanie planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości,
  • zarządzanie lokalami komunalnymi i socjalnymi stanowiącymi własność Gminy,
  • nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,
  • sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowych,
  • przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • ustanawianie trwałego zarządu na rzecz jednostki organizacyjnej,
  • organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości,
  • oddawanie nieruchomości w dzierżawę, najem, użyczenie,
  • wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości,
  • wycena nieruchomości,
  • komunalizacja nieruchomości,
  • regulowanie stanów prawnych nieruchomości będących własnością Gminy (występowania z wnioskami o założenie ksiąg wieczystych, o wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów, ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych),
  • prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości pod cele publiczne,
  • prowadzenie spraw związanych z najmem i inwentaryzacją mienia należącego do świetlic wiejskich.

2. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem rekompensaty za mienie pozostawione poza granicami RP (mienie zabużańskie).
3. Współpraca ze Starostą Średzkim w zakresie procedury zwrotu działek siedliskowych oraz dożywotniego użytkowania dla emerytów lub rencistów.
4. Ustalanie opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału oraz po stworzeniu warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej oraz przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej.
5. Uczestniczenie w czynnościach wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych, ustalenia przebiegu granicy działek ewidencyjnych będących własnością Gminy.
6. Uczestniczenie w pracach Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej.
7. Uczestniczenie w pracach Zespołu do Spraw Dostępności.
8. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, postanowień, decyzji, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy. Dla dokumentów, które wymagają publikacji na stronie BIP Urzędu, podejmowanie działań związanych z ich przygotowaniem do publikacji w odpowiednim formacie.
9. Przygotowywanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
10. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
11. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy odpowiednim jednostkom, służbom i organom.
12. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień pracodawcy.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  • list motywacyjny
  • życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
  • kserokopie świadectw pracy
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
  • klauzula informacyjna (RODO) – wzór nr 1 w załączeniu do ogłoszenia
  • oświadczenie rekrutacyjne – wzór nr 2 w załączeniu do ogłoszenia
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór nr 3 w załączeniu do ogłoszenia

UWAGA: Każdy dokument złożony w ofercie winien być podpisany własnoręcznie przez kandydata w sposób czytelny. Brak podpisu na każdym z dokumentów traktowany będzie jako błąd formalny oferty.

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-15:30, piątek od 7:30 do 14:00 (pokój nr 2).
Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu: 17 grudnia 2021 r., do godz. 9:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko do spraw gospodarki nieruchomościami”

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kostomłoty z siedzibą: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna 2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@kostomłoty.pl Z pełną treścią informacji na temat przetwarzania danych osobowych można zapoznać się w pod wsadzanym adresem strony http://bip.kostomloty.pl/
2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
a. praca biurowa, praca w terenie,
b. praca z wykorzystaniem komputera,
c. stanowisko pracy usytuowane na I parterze, budynek dwukondygnacyjny, brak windy,
d. Urząd częściowo przystosowany dla osób poruszających się na wózku – parter,
e. pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do sześciu miesięcy.

PRZEBIEG POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NABORU:
1. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: pierwszy etap – analiza formalna dokumentów; drugi etap – merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem.
2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo (na podany adres) o terminie testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http:/bip.kostomloty.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
4. Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w pokoju nr 2 (sekretariat) w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.

mpr

REKLAMA