WÓJT GMINY KOSTOMŁOTY OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W URZĘDZIE GMINY KOSTOMŁOTY
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
WYMAGANIA DODATKOWE pożądane od kandydata:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami i gospodarki mieniem komunalnym, w szczególności:
2. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem rekompensaty za mienie pozostawione poza granicami RP (mienie zabużańskie).
3. Współpraca ze Starostą Średzkim w zakresie procedury zwrotu działek siedliskowych oraz dożywotniego użytkowania dla emerytów lub rencistów.
4. Ustalanie opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału oraz po stworzeniu warunków do podłączenia nieruchomości do poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej oraz przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej.
5. Uczestniczenie w czynnościach wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych, ustalenia przebiegu granicy działek ewidencyjnych będących własnością Gminy.
6. Uczestniczenie w pracach Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej.
7. Uczestniczenie w pracach Zespołu do Spraw Dostępności.
8. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, postanowień, decyzji, zaświadczeń w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy. Dla dokumentów, które wymagają publikacji na stronie BIP Urzędu, podejmowanie działań związanych z ich przygotowaniem do publikacji w odpowiednim formacie.
9. Przygotowywanie projektów pism w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
10. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy.
11. Przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy odpowiednim jednostkom, służbom i organom.
12. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień pracodawcy.
WYMAGANE DOKUMENTY:
UWAGA: Każdy dokument złożony w ofercie winien być podpisany własnoręcznie przez kandydata w sposób czytelny. Brak podpisu na każdym z dokumentów traktowany będzie jako błąd formalny oferty.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-15:30, piątek od 7:30 do 14:00 (pokój nr 2).
Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu: 17 grudnia 2021 r., do godz. 9:00 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko do spraw gospodarki nieruchomościami”
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kostomłoty z siedzibą: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna 2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@kostomłoty.pl Z pełną treścią informacji na temat przetwarzania danych osobowych można zapoznać się w pod wsadzanym adresem strony http://bip.kostomloty.pl/
2. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
3. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
a. praca biurowa, praca w terenie,
b. praca z wykorzystaniem komputera,
c. stanowisko pracy usytuowane na I parterze, budynek dwukondygnacyjny, brak windy,
d. Urząd częściowo przystosowany dla osób poruszających się na wózku – parter,
e. pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do sześciu miesięcy.
PRZEBIEG POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NABORU:
1. Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach: pierwszy etap – analiza formalna dokumentów; drugi etap – merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem.
2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo (na podany adres) o terminie testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http:/bip.kostomloty.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
4. Dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w pokoju nr 2 (sekretariat) w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
mpr
REKLAMA
REKLAMA