Zdjęcie ilustracyjne fot.: echo
Starosta Powiatu Średzkiego informuje, że 4 maja zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w Starostwie Powiatowym.
Przywrócenie bezpośredniej obsługi interesantów musi odbywać się przy stosowaniu następujących zasad:
- zakrywanie ust i nosa,
- dezynfekcja rąk,
- zachowanie co najmniej 1,5 metra odległości od innych osób
Szczegółowe zasady obsługi w następujących wydziałach:
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU
Sprawy związane z geodezją i kartografią, w tym dotyczące ewidencji gruntów i budynków, zamówienia i odbiory zamówionych dokumentów są realizowane w
sekretariacie wydziałowym - pok. nr 104. Prosimy o załatwianie spraw osobiście tylko poprzez kontakt z w/w sekretariatem. Jednocześnie, w związku z sytuacją epidemiczną, zachęcamy do realizowania spraw zdalnie (bez konieczności wizyt w urzędzie)
za pomocą e-usług poprzez Platformę Elektronicznych Usług Geodezyjnych:
www.peug.pl lub
https://sredzki.webewid.pl/cms/
Sekretariat wydziału tel. 71 396 89 47, pozostałe telefony na stronie
www.powiat-sredzki.pl. Geodetów prosimy o kontakt pod nr tel. 71 396 89 35.
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKI I KOMUNIKACJI
Z uwagi na obowiązujące ograniczenia w związku z epidemią, dzienna ilość załatwianych spraw jest ograniczona. Obsługa klienta będzie odbywać się w godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek 8.00 - 14.00
środa 8.00 - 15.30
piątek 8.00 - 13.00
Ponadto informujemy, że:
- Dopuszcza się bezpośrednią obsługę Klienta wyłącznie na podstawie biletu pobranego z biletomatu, który znajduje się na sali obsługi interesanta Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej.
- Klient zostanie wywołany do okienka przez urzędnika za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego.
- Na sali obsługi klienta mogą przebywać jednocześnie tylko 2 osoby do rejestracji pojazdów i tylko 1 osoba do praw jazdy
- W przypadkach, w których jest to możliwe, zalecamy załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także za pośrednictwem platformy e-PUAP.
echo/rfp