Od 22 marca (do odwołania) kontakt z wydziałem odbywa się drogą korespondencyjną, poprzez pozostawienie dokumentów we wrzutni przed drzwiami wydziału.
Wydziała Komunikacji i Spraw Obywatelskich informuje, że od 22 marca (do odwołania) kontakt z wydziałem odbywa się drogą korespondencyjną, poprzez pozostawienie dokumentów we wrzutni (skrzynka) ulokowanej przed drzwiami wydziału lub przez Pocztę Polską.
Wnioski są do pobrania na stronie www.powiat-sredzki.pl w zakładce wzory dokumentów lub pod linkiem:
http://bip.powiat-sredzki.pl/540/Wydzial_Spraw_Obywatelskich_i_Komunikacji/
Wypełniony wniosek zapakować w kopertę (teczkę) i dostarczyć do Starostwa Powiatowego (wrzucić do wrzutni przed Wydziałem Komunikacji lub pocztą). Ważne: we wniosku proszę podać numer telefonu.
Odbiór dokumentów będzie ustalony telefonicznie (konkretna data i godzina).
Do wniosku m.in. należy dołączyć dowód wpłaty na konto:
91 9589 0003 0003 7208 2000 0030
Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska
W tytule wpłaty podać numer VIN lub numer rejestracyjny. Kwoty opłat:
Opłaty skarbowe:
należy dokonać na konto: 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466.
Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska
mpr
REKLAMA
REKLAMA