POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Starostwo powiatowe: Wraca bezpośrednia obsługa klientów

Zasady funkcjonowania starostwa powiatowego od 1 lutego br. fot.: mpr

Komunikat starosty powiatu w sprawie zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej w zakresie obsługi klientów od 1 lutego br.

Starosta Powiatu Średzkiego informuje, że od 1 lutego zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej, przy stosowaniu następujących zasad:
  • zakrywanie ust i nosa,
  • dezynfekcja rąk,
  • zachowanie co najmniej 1,5 metra odległości od innych osób.

Szczegółowe zasady obsługi w poszczególnych wydziałach:

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Sprawy związane z geodezją i kartografią, w tym dotyczące ewidencji gruntów i budynków, zamówienia i odbiory zamówionych dokumentów, są realizowane od 1 lutego 2021 r.  w sekretariacie wydziałowym - pok. nr 104 -  w budynku Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej. Uprzejmie prosimy o załatwianie spraw osobiście tylko poprzez kontakt z w/w sekretariatem. Jednocześnie, w związku z sytuacją epidemiczną, zachęcamy Państwa do realizowania spraw zdalnie (bez konieczności wizyt w urzędzie) za pomocą e-usług poprzez Platformę Elektronicznych Usług Geodezyjnych: www.peug.pl lub https://sredzki.webewid.pl/cms/
Sekretariat Wydziału tel. 71 396 89 47,  pozostałe telefony na stronie www.powiat-sredzki.pl
Sz. P. Geodetów prosimy o kontakt pod nr tel. 71 396 89 35. 

Wydział Spraw Obywatelski i Komunikacji

Z uwagi na obowiązujące ograniczenia w związku z epidemią, dzienna ilość załatwianych spraw jest ograniczona.
Obsługa klienta będzie odbywać się w godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek  8.00 - 14.00
środa  8.00 - 15.30
piątek 8.00 - 13.00
 
Ponadto informujemy, że:
  • Dopuszcza się bezpośrednią obsługę klienta wyłącznie na podstawie biletu pobranego z biletomatu, znajdującego się na sali obsługi interesanta Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej.
  • Klient zostanie wywołany do okienka przez urzędnika za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego.
  • Na sali obsługi klienta mogą przebywać jednocześnie tylko 2 osoby do rejestracji pojazdów i tylko 1 osoba do praw jazdy.
  • W przypadkach, w których jest to możliwe, zalecamy załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów:
  • rejestracja pojazdów: 71 396 89 56, 71 396 89 57, 71 396 89 11, e-mail: pojazd@powiat-sredzki.pl
  • prawo jazdy: 71 396 89 08, 71 396 89 58, e-mail: kierowca@powiat-sredzki.pl
  • kierownik wydziału: 71 396 89 13, e-mail: komunikacja@powiat-sredzki.pl

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Porady konsumentom będą udzielane telefonicznie pod nr 693 908 368. Zapytania i problemy można również przesyłać na adres e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat-sredzki.pl

Starosta
Krzysztof Szałankiewicz

Powiat Średzki

REKLAMA