Do urzędu w Kostomłotach poszukiwana jest osoba na pełen etat na stanowisko do spraw obsługi kancelaryjnej.
Miejscem pracy jest oczywiście Urząd Gminy Kostomłoty. Niezbędne wymagania to m.in. obywatelstwo polskie, umiejętość obsługi elektronicznego obiegu dokumentów, staż pracy w administracji publicznej, prawo jazdy oraz takie cechy charakteru jak: punktualność, dokładność, odporność na stres, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wśród zakresu zadań na tym stanowisku są m.in.: wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu, prowadzenie kalendarza spotkań wójta, prowadzenie rejestru i organizacja obsługi interesantów.
Do aplikacji kandydaci powinni złożyć m.in. list motywacyjny, życiorys z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy. Komplet dokumentów należy złożyć do urzędu do 21 października do godz. 9.
Szczegółowe informacje można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kostomłoty.
echo
REKLAMA
REKLAMA