Zdjęcie ilustracyjne fot.: sxc.hu
Gmina zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2020 rok”.
Zadanie było realizowane przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Wykonawcą prac była firma Logistyka Odpadów z siedzibą w Katowicach, która została wyłoniona w trybie zapytania ofertowego.
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 17 599,68 złotych, gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 5 300,40 złotych. Zadanie zakończyło się we wrześniu b.r. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 20,37 Mg.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca grudnia.
Gmina Miękinia