Do urzędu w Kostomłotach poszukiwana jest osoba na pełen etat na stanowisko do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych.
Miejscem pracy jest oczywiście Urząd Gminy Kostomłoty. Niezbędne wymagania to m.in. obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja lub wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe studia w zakresie administracji. Kandydat/ka powinien mieć nieposzlakowaną opinię oraz znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ewidencji ludności i o dowodach osobistych.
Wśród zakresu zadań na tym stanowisku są m.in.: prowadzenie rejestru mieszkańców, wydawanie dowodów osobistych, czy prowadzenie rejestru wyborców Gminy Kostomłoty.
Do aplikacji kandydaci powinni złożyć m.in. list motywacyjny, życiorys z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie świadectw pracy. Komplet dokumentów należy złożyć do urzędu do 28 września do godz. 9.
Szczegółowe informacje można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Kostomłoty.
echo
REKLAMA
REKLAMA