POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Trwa konkurs na hasło dla klubu STS Sokół Smolec

Konkurs klubu STS Sokół Smolec. Do wygrania sportowe nagrody fot.: mat.prasowe

Klub ze Smolca ogłosił wyjątkowy konkurs. Każdy może zgłosić hasło przewodnie, które będzie służyło materiałom promocyjnym STS-u- do wygrania wyjątkowe nagrody.

Nagrodą główną w konkursie jest komplet sportowy w postaci koszulki, spodenek, dresu oraz piłki. Strój będzie zawierał logotyp smoleckiego klubu oraz sponsora konkursu. Fundatorem nagrody jest firma ATL Autoserwis.

Prezentujemy treść materiału prasowego:

Ogłaszamy konkurs na hasło dla klubu STS Sokół Smolec. Celem konkursu jest wyłonienie motywu przewodniego, którym posłużymy się w naszych materiałach promocyjnych. Hasło przyda się także kibicom, którzy będą mogli nas motywować do walki na boiskach.Zmieniamy się na lepsze i chcemy Was do tego zaangażować.

Konkurs ma charakter otwarty, może wziąć w nim udział każda osoba fizyczna oraz prawna. W przypadku osób niepełnoletnich wszystkie formalności muszą zostać dopełnione przez ich opiekunów prawnych. Mogą być nadsyłane prace zbiorowe. Warunkiem uczestnictwa jest przygotowanie pracy zgodnej z obowiązującym regulaminem oraz przesłanie jej:

na adres mailowy klub@sokolsmolec.pl, wraz z zeskanowanymi załącznikami 1 i 2, wpisując w tytule "konkurs-hasło"

lub

na adres STS Sokół Smolec, ul. Orzechowa 23, Smolec 55-080 do dnia 26 maja 2017 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem "konkurs-hasło" 

Nagrodę główną komplet sportowy w postaci koszulki, spodenek, dresu i piłki ufundował ATL Autoserwis. Strój będzie zawierał logotyp klubu i sponsora firmy ATL Autoserwis. Oczywiście rozmiar ustalimy ze zwycięzcą. Nagroda zostanie przekazana do dwóch tygodniu po ogłoszeniu rozstrzygnięcia. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem, w którym szczegółowo określiliśmy zasady konkursu. Czekamy na propozycje!

Szczegóły na http://sokolsmolec.pl/pl/konkurs


Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem, w którym szczegółowo określiliśmy zasady konkursu.

Regulamin
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2

  

ph / mat. prasowe

REKLAMA