Od 1 marca obsługę klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji średzkiego starostwa, usprawnia elektroniczny system kolejkowy.
System dostarczyła, wdrożyła i uruchomiła wyłoniona w postępowaniu przetargowym firma. Jego koszt to blisko 25 tys. zł. – Na wyciągnięcie wniosków dajemy sobie pół roku. Pierwsze wrażenie jest takie, że system się sprawdzi. Klienci musza jednak pamiętać, że nie przyspiesza on obsługi, lecz porządkuje czas i sposób oczekiwania – mówi Norbert Sadowski, kierownik wydziału komunikacji.
Nowy system pozwala na wgląd w bieżącą pracę wydziału. 15 marca na godz. 15.00 42 osoby odebrały dowód rejestracyjny (4 oczekiwały), 43 zarejestrowały samochód (2 oczekiwały), 15 odebrało prawo jazdy, a 1 profil kandydata na kierowcę (PKK). – Biorąc numerek już wiemy w jakim celu przychodzi do nas klient i wtedy możemy optymalizować pracę wydziału – dodaje Sadowski.
rfp/starostwo powiatowe
REKLAMA
REKLAMA