POWIAT ŚREDZKI
Echo Średzkie

Jak nie dać się oszukać? Spotkanie w starostwie powiatowym

Spotkanie z mieszkańcami fot.: RFP

Jak chronić się przed nieuczciwymi praktykami firm telekomunikacyjnych wyjaśnili mieszkańcom Środy Śląskiej przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Spotkanie odbyło się 16 listopada w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej. Zainicjował je Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Środzie Śląskiej, do którego wpływa coraz więcej skarg na firmy i usługi telekomunikacyjne. Pracownicy Urzędu

Komunikacji Elektronicznej opowiedzieli m.in. na jakie zapisy umowy powinniśmy zwracać uwagę, jak zmienić dostawcę usług oraz jak skutecznie bronić się przed nieuczciwymi praktykami. Zagadnienia te przedstawiono w jasny i wyczerpujący sposób. Eksperci odpowiedzieli też na pytania zabranych, które dotyczyły m.in. wzorów umów, ochrony danych osobowych czy reklamacji. Wszyscy obecni otrzymali też tematyczne ulotki.

Przypominamy: Centrum Informacji Konsumenckiej udziela pomocy pod nr tel. 801 900 853 lub 22 534 91 71 (poniedziałek-piątek godz. 8:15 do 16:15) lub za pośrednictwem formularza na stronie.

rfp/starostwo powiatowe

REKLAMA