Przypomina się, że 30 września 2010 r. upływa ustawowy termin do wniesienia przez przedsiębiorców III raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2010 r. Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych oraz otrzymania zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty.
W przypadku niedokonania opłaty III raty do 30.09.2010 r. zezwolenie wygasa, a przedsiębiorca może wystąpić o nowe zezwolenie po 6 miesiącach.
Termin do wniesienia opłaty nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.
Opłaty należy przekazywać na rachunek Urzędu Gminy w Miękini: nr konta 12 9589 0003 0260 0101 2000 0020.
Zgodnie z ustalonymi w ustawie (art. 18 ust. 7 pkt 4) warunkami prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych, przedsiębiorca sprzedający napoje alkoholowe jest zobowiązany przedstawić przedsiębiorcy zaopatrującemu punkt w alkohol w terminach do dnia: 1 lutego, 1 czerwca, 1 października każdego roku kalendarzowego objętego zezwoleniem, zaświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty wydane przez gminę. Zaświadczenie wydawane jest na wniosek przedsiębiorcy i podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł.
Gmina Miękinia
REKLAMA
REKLAMA