Znamy zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi, które polegało na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi.
Spośród 7300 propozycji jury konkursowe z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wybrało trzy najbardziej kreatywne pomysły. Jednym z nich jest projekt Mateusza Mirockiego z Wrocławia. Wrocławianin zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta dla aplikacji #Projekt Pucha. - Gdy zobaczyłem rysunki statku, roweru czy rakiety, od razu pomyślałem, że pokażę Pepsi jako napój na każdą okazję: na wakacje, wycieczkę za miasto czy wyprawę w kosmos - powiedział Mateusz. Do projektu dodał także kolorowe, dynamiczne napisy. Gremium konkursowemu przypadły do gustu również projekty Sylwii Fatalskiej z Dobkowa i Krzysztof Oleksiak z Warszawy. Zwycięskie projekty już w czerwcu pojawią się w sklepach jako edycja limitowana, a dodatkowo laureaci spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.
Maciej Pawłowski
REKLAMA
REKLAMA