Do 31 stycznia można otrzymać znaczne wsparcie finansowe w przypadku, gdy właściciele posesji, na której jest azbest, będa chcieli się go pozbyć.
Średzki magistrat zakłada, że koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z terenu nieruchomości zostaną pokryte w 85% z uzyskanej na ten cel dotacji, natomiast pozostałe 15% opłaci gmina. Właściciele nieruchomości poniosą jedynie koszty związane z zastąpieniem wyrobów azbestowych nowymi materiałami.
- W związku z powyższym, właściciele nieruchomości położonych w obrębie gminy Środa Śląska, zainteresowani usunięciem w 2015 roku z terenu swoich nieruchomości wyrobów azbestowych, proszeni są o dostarczenie wypełnionych deklaracji do Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej – Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska do dnia 31 stycznia 2015 r - informują urzędnicy.
akme / em24.pl
REKLAMA
REKLAMA